marți, 9 martie 2010

mucenici?

daca ieri am scris despre femeile din viata mea si multumirea pe care le-o aduc, ei bine azi nu o sa scriu despre barbatii din viata mea :)), o sa scriu cate ceva despre barbati, asta ca sa nu fiu acuzat de misandrie (ura fata de barbati)(desi asa urasc pe cate unii de imi vine sa...mai bine nu mai spun :p)
e drept ca de cativa ani buni incoace, tot mai multi indivizi de gen masculin au cerut ca o anumita zi din an sa le fie dedicata si s-a propus ziua de 9 martie, pentru ca e chiar a doua zi dupa ziua femeii. cred ca nu se putea mai bine decat atat, dar, din punctul meu de vedere, nu pentru ca vine imediat dupa ziua femeii, ci pentru ca in aceasta zi, toate bisericile crestine cinstesc 40 de barbati, mucenici care au luptat pentru convingerile lor. traditia a fost schimbata si denaturata, in asa fel incat putina lume stie ca azi sunt cinstiti acesti mucenici, mai degraba isi aduc aminte ca se beau 40 de pahare de vin (sau orice alta bautura, care provoaca unora din cei ce poarta barbatie idei marete despre ceea ce sunt - mai pe romaneste bautura ii face pe unii sa se simta mai barbati decat sunt :p), ori cred ca acesta ar fi un argument pentru asa numita zi a barbatului.
desi cred ca barbatia si feminitatea nu se arata neaparat intro zi anume ci in ceea ce faci si ce esti .

Niciun comentariu: