luni, 8 martie 2010

femeilor din viata mea

a devenit un cliseu ca toata lumea sa scrie cate ceva de partea feminina in ziua de 8 martie si ca ar trebui defapt sa le multumim si apreciem in fiecare zi nu doar la inceputul primaverii.
lor le multumesc
nu o sa spun vorbe mari, pentru ca nu in puterea cuvantului sta multumirea mea ci in adancul inimii, in locul cel mai potrivit pentru a aduce recunostinta cuiva.
postarea o sa arate cumva a clasament, dar unde toate nominalizarile (tot suntem in ziua oscarurilor) sunt castigatoarele unui singur loc - locul I -.
ordinea arata cam asa :
in capul listei fara de nici o indoiala se afla mama, cea care de aproape 26 de ani se lupta cu incapatanare si multa mea vorbarie
bunicii mele - de care am tot scris eu pe aici, care desi nu mai e langa mine, o simt mereu aproape
tovarasa educatoare - care saraca se tot chinuia sa ne invete cum trebuie sa ne comprtam la marea festivitate a investirii in "pioner", pacat ca a venit revolutia si am ramas un biet "soim al patriei
doamna diriginta"- care in ciuda palmii grele din dotare si a obsesiei pentru matematica,a lasat o amintire placuta in inima mea
profele din liceu - aici tin neaparat sa amintesc de profa de engleza(avea in jur de 23 de ani, iar noi o clasa intreaga de barbalai salivam dupa ea :)) ) si de profa de biologie (pensionara dar o femeie plina de gratie, cultura si regalitate)
pedagogile din camin - pentru ca in ciuda scaunelor, televizoarelor, caloriferelor, etc sparte au stiut mereu sa fie alaturi de noi.
gazdei mele - o batrana aristocrata, o a doua bunica pentru mine
profei din facultate (in faculta am avut o singura profa, de informatica) - care timp de 4 ani a tinut loc de mama, bunica...
prietenelor mele, adevarate luptatoare, femei darnice, care au demonstrat cu varf si indesat ca sunt capabile de mai multa barbatie decat multi masculi cu ifose de potenta.
si acum o dedicatie muzicala, eternul Gica :)

Niciun comentariu: