luni, 1 martie 2010

martisor

si uite ca am scapat si de iarna - calendaristic vorbind - si ce se potrivea cel mai bine sa postez decat o veche melodie de prin tineretile mele :)). melodia originala nu am gasit-o, dar am gasit versurile.

Vine, vine primavara,
Se asterne-n toata tara.
Floricele pe campii,
Hai sa le-adunam, copii.

Creste, creste iarba verde,
Ciocirlia-n nori se pierde,
Haideti s-ascultam, copii,
Al ei cintec din campii.

Cucul, cucul striga tare,
Pitpalacu-n lunca sare,
Mieii zburda pe campii,
Haideti sa-i vedem, copii.


si daca tot nu am gasit melodia, m-am gandit ca e pacat sa nu ascultam ceva frumos chiar in prima zi a primaverii. iar cel care a cantat cel mai bine primavara a fost nimeni altul decat Antonio Vivaldi :)


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: