miercuri, 5 august 2009

Jurnal de Vacanta

...a venit concediul si in capul meu numai valuri se auzeau.
1 august 2009, doua mari premiere din viata mea trecatoare :p
-am vazut Bucurestiul pentru prima data si in afara unor cladiri istorice interesante, capitala e pe ultimul loc in lista mea de orase. de fiecare data cand auzeam amicii si prietenii din bucuresti care se plangeau mereu de betoane, mizerie, zgomot, aglomeratie ma gandeam ca exagereaza. ei bine, au dreptate
-am vazut marea pentru prima data. cum care mare? aia NEAGRA, mizerabila, plina de sticle de bere, apa minerala, plasticuri iar plaja plina de coceni de porumb, tigari si pahare de bere.e o placere deosebita sa te balacesti si faci plaja pe litoralul romanesc, ca deh, am investit vreo 10 milioane de euro in promovarea turismului.
si despre marea neagra mi-au povestit unii si altii, da eu Batman, m-am dus si aku imi pare rau.
data viitoare stiu ce am de facut :D

Niciun comentariu: