joi, 20 august 2009

Daruind vei dobandi II

Agitatia a luat sfarsit si la mine (nu stiu pentru cat timp) si m-am gandit sa va spun cate ceva despre campania "Oameni Darnici", care continua. Punctul culminant a fost vizita la Valea Plopului cu darurile pregatite pentru micutii de acolo.
Am citit ultimele posturi ale Liei si am vazut cum niste javre care nu fac altceva decat sa stea cu coatele pe gard, se gasesc sa latre si sa comenteze despre ce fac unii si altii. Dar deja suntem obisnuiti, asa se intampla la noi romanii, cine vrea sa faca ceva bine, este criticat, se arunca cu noroi in el. Dar tot la romani e o vorba care spune ca, "cainii latra, ursu merge".
Sufletul acestei campanii este Lia impreuna cu dragii ei prieteni si pentru asta merita toata consideratia.
Postul nu se vrea o apologie adusa Liei, dar nici nu pot tacea cand vezi cum este criticata.
Una peste alta, campania Oameni Darnici va continua, cei care doresc sa ajute sunt bineveniti, mai ales ca o sa inceapa scoala si sunt multi copii care au nevoie de ajutorul nostru.

Pentru mai multe detalii intrati aici sau aici

Un comentariu:

LiaLia spunea...

Te pup şi îţi mulţumesc din suflet, Adi! Eşti un om minunat. Trebuie să-ţi spun că atât preotul cât şi fetele mai mari au fost foarte încântate de cărţile de la tine şi chiar m-au rugat să-ţi mulţumesc şi să ştii că mai vor dacă mai ai :D Eu o să plec în vacanţă săptămâna viitoare, dar mă întorc pe 10 septembrie şi sper să ne auzim cu bine.