luni, 14 ianuarie 2008

aiureli......

nu am mai scris de mult si mam gandit sa o fac azi..desi nu am prea multa inspiratie....
stateam de vorba cu un amic si comentam un articol despre oras in general...si a venit vorba de cum percepem fiecare orasul in care stam...si el a venit cu o replica care mi-a placut mult...el spunea k percepe orasul asemeni unui clopot sau unui val de smirna si tamaie...
dupa ceva timp am citit o carte in care autorul se intreba oare de ce omul mai ales homo urbanus, tine foarte mult la ce spun ceilati despre el...ce spun de felul in care se imbraca, se comporta..etc..si autorul a ajuns la concluzia k daca traiesti pentru lume si faci toate lucrurile pe placul lumii atunci esti unul lumesc..si mi am adus aminte de comparatie facuta de amicul meu care vedea orasul ca pe un clopot sau un val de smirna si tamaie..si ma gandeam k totusi sunt unii oameni care se raporteaza la ei insisi si in acelasi timp la divinitate..si pentru acesti oamenim nu conteaza ce spune vecinu, ce spun colegii despre faptul k ai venit imbracat mai decent la scoala si nu ai luat un tricou pink..sau verde cu nu stiu ce dungi pe el...si acela care face asa mi se pare k ar fi un om implinit...
si legat de vestimentatie a aparut un articol pe net in care se spunea k cei care poarta tricouri si imbracaminte in culorile acestea mult prea vii(roz, verde aprins etc...) au un IQ scazut...oare asa o fi..???? hi hi hi..
avand in vedere k pana aku am scris numai prostii cred k ar trebui sa scriu si ceva interesant...dar partea trista e ca nu stiu ce sa scriu..asa k poate imi dati voi un subiect....
ce ziceti..???

Niciun comentariu: