marți, 18 decembrie 2007

retrospectiva 2007

cam devreme pentru o retrospectiva???.. hmm...mam gandit si eu dar vin sarbatorile, agitatie mare, nebunie...asa k am zis sa o fac mai devreme cat inca mai am timp....
asdar 2007 la mine a debutat cu o deceptie in dragoste.."tradat" daca pot spune asa in chiar ziua de anu nou...atunci aflam ca "relatia"(eu credeam k e relatie si speram sa fie asa, dar altii aveau alta parere) nu mai era relatie....anul a continuat cu cateva luni de cautari, tatonari si altele pana cand in luna mai se infiripa o poveste frumoasa..sau cum zicea persoana cu pricina" un inceput de vis"..ei bine visul nu a durat decat 6 saptamani...intre timp imi facusem cativa amici..unii care mau dezamagit altii care mi-au prins bine...si iata-ma ajuns la jumatatea anului fara nici o relatie..
dar cum acolo SUS cineva ma iubeste mult, acel CINEVA mi-a trimis un inger care sa stea alaturi de mine, sa ma iubeasca..sa il iubesc....si de atunci îngerul a ramas langa mine si sper(cred)k va mai ramane pentru mult timp ....
asadar un an cu bune si cu rele, cu tristete si cu fericire...oare cine putea spune k un an inceput cu tristete se va termina cu un zambet....
acesta a fost anul 2007 pentru mine..
pentru tine cum a fost???????

eu va spun sa aveti Sarbatori Fericite..pline de iubire...si sa ne auzim cu bine in 2008.
LA MULTI ANI

Niciun comentariu: