miercuri, 16 ianuarie 2008

prietenia.....

ziua lui mercur...am de invatat da nu am chef..asa k am zis mai bine sa scriu cateva randuri...subiectul il aveam demult in minte...iata deci azi scriu despre prietenie..sunt cateva lucruri frumoase spuse de altii si am ajuns si eu la concluzia aceasta si as vrea sa le impartasesc k sa nu ramana sub obroc....
Ce este prietenia???
asta o stiu doar cei care sunt prieteni....este confluenta dintre iubiri, este ceva ce se alcatuieste din reciprocitate in iubire si respect...prietenia este asemanata ca doua rauri de munte care curg la vale si la un moment dat se intalnesc si isi continua drumul impreuna.
Cineva drag inimii mele( un batran frumos) spune k in prietenie e ca in vasele comunicante: fiecare ofera si fiecare primeste. Primeste ce i se da si ofera ceea ce are...si tot acest batran frumos spunea k si-a programat prieteniile pentru vesnicie(cat de frumos), de aceea cred k inima omului trebuie sa aiba numai intrari fara iesiri...daca un prieten intra cu adevarat la inima ta atunci acela nu mai iese de acolo pentru k lai "programat" pentru vesnicie..

Niciun comentariu: