marți, 31 ianuarie 2012

linistea de a fi nelinistit

am alunecat printre luni, de parca aveam patine in picioare, incercand sa evit chipul tau ce se oglindea in gheata. din ianuarie, cand viata mi se parea frumoasa, gandul mi-a fost la chitaristi fantezisti, naluciri ce m-au bantuit un an intreg pana am fost bombardat si manjit de atata dragoste din partea ta {de fapt, indiferenta ta :)))}.
in plina primavara m-a trezit un ciripit, iar sunetul mi-a ramas in ureche pana in mijlocul verii cand valul spulberat de stanci a facut sa curga un rau de lacrimi umezindu-mi zilele caniculare.
O toamna invaluita in miros de vin fiert si mar copt m-a azvarlit in iarna cea cumplita, unde nameti de zapada au acoperit inima mea, ce astepta sa vi sa o incalzesti, dar tu n-ai aparut, desi te am asteptat un an.

anul acesta va fi linistit in marea mea neliniste sau va fi nelinistit tulburandu-mi linistea?

Niciun comentariu: