marți, 13 mai 2008

Recunostinta


am scris mai devreme despre un lucru minunat din viata mea, dar iata ca aflu cu durere in suflet ca un Mare Actor al cinematografiei romanesti a decedat. Este vorba de "nemuritorul" COLEA RAUTU. Imi amintesc de el din filmul " Mihai Viteazul" care este preferatul meu si pot spune ca acest om ma fascinat alaturi de Amza Pellea cel care a interpretat rolul principal. A fost o generatie de AUR, un om extraordinar care a trait fiecare rol in parte. Foarte greu vezi azi vreun actor care sa puna atata suflet in fiecare rol pe care il are de interpretat. Imi amintesc razand de Colea Rautu jucand in rolul directorului de hotel in comedia "Nea Marin Miliardar". A fost fantastic. Pana la urma el a fost "turcul" nostru, cel care a reusit sa impresioneze chiar pe Presedintele Turciei care vazandu-l intr-un film a pierdut un pariu, sustinand cu toata taria ca marele nostru actor era turc get beget.

Maestre tot respectul, si acolo sus sigur Dumnezeu va rade in aceasta zi...

Dumnezeu sa te odihneasca in pace.

Niciun comentariu: