joi, 22 mai 2008

24

in general, cand cineva este rugat sa tina un discurs cu ocazia zilei lui, isi rememoreaza viata avuta...am participat la cateva aniversari unde persoane de 78-80 isi povesteau trecutul timp de cateva ore bune...ma fascinat lucrul acesta pentru ca m-a facut sa ma gandesc mai mult la cei din jurul meu si sa imi dau seama ca ar trebui sa ies din acel glob de cristal unde numai viata mea era cea mai interesanta si facinanta si sa vad ca si cei de langa mine au o viata a lor, poate mult mai interesanta decat a mea...
acum mi-a venit mie randul, dar la mine e bine macar ca nu sunt asa inaintat in varsta si am facut o descriere succinta a vietii mele de pana acum intr-un alt articol al meu...
pot spune doar ca ma bucur de ce mi-a fost daruit pana in prezent, si de cele bune si de cele rele
ma bucur de persoanele de langa mine, de parinti, de frati, de prietenii pe care mi i-am facut de-a lungul timpului, de amici si de toti cei care au intrat in viata mea intr-un mod sau altul
ma bucur de un rasarit si de un apus de soare
ma bucur de o floare imbobocita dar mai ales de una inflorita si frumos mirositoare, iar daca este un trandafir atunci bucuria creste de zece ori...

Niciun comentariu: