vineri, 11 octombrie 2013

de un an...

daca stai si privesti secundarul ceasului de mana timp de un minut iti dai seama cat de rapid se scurge viata ta, nu timpul,el este acelasi, nemiscat, asteptand de la tine sa il prinzi in palme si sa dobandesti vesnicia.

de un an privesc secundele ceasului si vad cum palmele mele sunt incapabile sa te prinda pe tine. imi scapi din maini atunci cand vreau sa te imbratisez, ca apa involburata a marii ce fuge cat mai departe de plaja. sunt un "alergator" incurabil. alerg dupa fantasme, sperand ca va veni o vreme cand TU vei cadea prada sarutarilor mele.

de un an visez la lucruri interzise, pentru ca, nu-i asa, ce e interzis e mereu mai dulce si mai atragator decat ce ti se pune la dispozitie. nu am sa ma multumesc cu ramasitele lasate de hienele unei lumi ce cauta doar carnea ta. eu vreau mai mult de la TINE, vreau sufletul tau si odata dobandit acesta, vine la pachet si bucata de carne sub forma trupului TAU.

de un an fugi de mine, suflet nazdravan, dar nu asta ma doare, ci fuga de TINE insuti. nu teama ca nu ma vrei pe mine ci teama ca TU nu ai sa te regasesti. sa nu crezi ca singuratatea e atat de seducatoare pe cat pare. singuratatea te inghite, te anuleaza, te desfiinteaza.

de o luna mi-am dat seama ca trebuie sa te las in pace si sa ma bucur de toamna minunata, ale carei frunze nu cad sa imi arate ca sufera alaturi de mine ci sa imi vesteasca bucuria ce urmeaza dupa raceala si gheata suflate de tine.

de o saptamana am uitat de tine. soarele e mult mai atragator si ma imbie la visare.

de o ora ma gandesc ce sa astern aici care sa marcheze anul ce a trecut.

de un minut iti scriu aceste randuri.

de o secunda...

Un comentariu:

Crisa spunea...

de o secundă...o iubești în continuare ....
frumos scris !!!