luni, 22 februarie 2010

detoxifiere umana si Irina Loghin

afara e soare, curge de la streasina si ultima ramasita de zapada se topeste. ghioceii infloresc si parca miroase a primavara.
pe langa toate acestea am facut un experiment, care a dat rezultate. o detoxifiere umana, o saptamana fara telefon, fara calculator, fara internet (cu greu m-am abtinut), fara televizor (desi n-am televizor de vreo 4 ani, l-am bagat aici ca da bine la imagine :p)
asa de bine m-am simtit incat experimentul va fi repetat poate cu regularitate lunara.

si pentru ca in spatamana de liniste totala s-a intamplat sa pice ziua de nastere a Irinei Loghin, o mandra prahoveanca (de fapt e telejeneanca, da daca ziceam asa nu stia nimeni ce e aia ) care imi unge sufletul si ostoieste dorul de casa cu melodiile ei.
cantecele mele preferate :)





Niciun comentariu: