miercuri, 18 februarie 2009

trecut-au anii

Terminand de citit "Memoriile" Parintelui Anania, mi am adus adus aminte ca azi este o zi speciala din viata mea cu dubla semnificatie.
Prima si cea mai importanta sa consumat acum 13 ani, intr-o zi de duminica, cand viata mea a luat o turnura neasteptata, atunci renuntam la visele mele de a deveni doctor, sau de a deveni informatician si m-am axat pe un domeniu - care in conceptia celor din anturajul meu, familia, prietenii mei - , care scotea din tine un "paria" al societatii fara nici un viitor, azi parerile sunt schimbate total.
Al doilea se consuma acum 2 ani intr-o cafenea din Sibiu, undeva in Piata Mica, o cafenea cu nume de soare, unde am intalnit pe unul din amicii mei, o relatie de amicitie plina de soare, de umbre, furtuni, ca orice relatie amicala.

La mai mare...sau la mai mult :D

Niciun comentariu: