miercuri, 12 noiembrie 2008

Leapsa de la Meshuga via Razvan

1.Daca partenerul te-ar insela cum ai reactiona ?

va disparea din viata mea

2. Daca ai un vis ce ai dori sa se implineasca, care e?
visele ca si dorintele raman ascunse

3. Al cui fund ai vrea sa-l lovesti cu sete?
nu sunt masochist :D

4. Ce-ai face daca ai avea un miliard de dolari ?
nimic...ca doar de aia am miliardul...:D

5. Prietenul cel mai bun va fi intotdeauna cel mai bun?
daca se comporta ca un prieten va ramane cel mai bun

6. Ai fost vreodata indragostit/a de 2 persoane in acelasi timp?
de 2 nu...de 3 da...glumesc...nu cred ca am fost indragostit cu adevarat de cineva pana acum

7. Cat timp ai astepta dupa persoana pe care ai iubit-o?
"ai iubit-o" la trecut...inseamna ca am asteptat destul de mult incat sa pot merge mai departe fara ea

8.Daca ai castiga la loterie ti-ai abandona slujba?
in nici un caz, imi place ceea ce fac si nu o sa renunt

9. Numeste cinci celebritati cu care NU te-ai prosti prin camere de hotel?
nu m-as prosti cu nici una, daramite cu 5

10.Ce anume te stoarce de viata?
subscriu meshuga si razvan...viata

11. Cum te vezi peste 10 ani?
tanar, nelinistit, singur si fericit

12. Care e cea mai mare frica/fobie?
fobie/frica..??? fi serios

13. Ce fel de persoana crezi ca e cea care ti-a dat leapsa?
sensibil, vesnic indragostit pribeag

14. Ai prefera sa fii singur si bogat ori casatorit dar sarac?
as prefera sa fiu fericit

15. Care e primul lucru pe care il faci cand te trezesti?
deschid fereatra, privesc muntii si zambesc

16. Ai dat totul intr-o relatie?
imposibil sa dai tot...am dat cat mia stat in putere

17. Cariera e importanta pentru tine?
da, dar nu exagerat de mult, in limita normala

18. Ai ierta si uita un lucru pe care ti l-a facut cineva, oricat de teribil ar fi?
depinde de persoana

19. Preferi burlacia sau confortul unei relatii?
prefer iubirea

nu stiam ca exista confort in relatie...interesant

leapsa merge mai departe

3 comentarii:

meshuga spunea...

intr-o relatie exista multe nu doar confort


un pribeag indragostit............

Razvan spunea...

salut! ma bucur ca a ajuns si la tine aceasta leapsa-interviu :)

am fost placut surprins ca descopar blogul tau, prin intermediul blogroll'ului lui Meshuga...si imi place ceea ce am citit aici! ATITUDINI! :)

sa sti ca sunt invidios pe tine...eu cand deschid fereastra, privirea mea e chinuita de 21 de ani cu acelasi blog gri, posomorat si trist :(...esti un fericit ;)

numai bine!


p.s: si tu vei fi in lista mea de bloguri preferata! ms :)

Sebastian spunea...

hmm f interesanta leapsa ta..

toate cele bune,

* Sebbie*