duminică, 10 august 2008

perfectiunea

este lucrul spre care tindem ca fiinte umane...unii cauta pefectiunea in diferite metode de imbogatire spirituala, in religie, altii o cauta in filosofie, altii in stiinta dar mai e o categorie care cauta perfectiunea exact acolo unde ea nu exista si unde nu isi are loc - in trup - pentru ei e mai important trupul decat sufletul, aseaza deasupra exact ce ar trebui sa fie nesemnificativ...fiecare e lasat cu o anumita infatisare, cu un anumit tipar si nu poate schimba nimic la ceea ce a primit deja, nu este raspunzator pentru nimic...
ei bine, cei care cauta aceasta perfectiune trecatoare sunt din ce in ce mai multi in ziua de astazi, au fost lasati cu cate un " ghimpe in trup" in asa fel incat sa recunoasca chiar si numai in fata oglinzii de la baie ca nu sunt perfecti...asta pentru ca nu vor recunoaste niciodata ca ei "cei mai perfecti " nu sunt chiar asa...
asa ca ar trebui sa ia aminte toti la acest citat: "Nu te speria de perfectiune - n-o s-o atingi niciodata" - Salvador Dali

tu... cum esti...???
si daca vei afirma ca esti perfect, ar trebui sa-i consulti pe altii despre asta...nu de alta, dar omul are tendinta de a se flata pe sine insusi...

Un comentariu:

SIRENA spunea...

m-am intrebat de atatea ori de ce suntem atat de...mici nu gasesc cuvantul potrivit....am in minte ceea ce vreau dar mi-e teama ca n-am sa gasesc cel mai potrivit ambajal(cuvant) pentru gandul si imaginea pe care o am in minte....

se pune pret pe fizic( ok, e frumos, e cel care atrage o privire sau ridica vreo spranceana) dar esenta este sub ambalaj, frumusetea fizica se poate pierde intr-o secunda si pun pariu ca atunci sufletul nu ar mai valora nimic pentru unii si altii

mi s-a intamplat de multe ori sa intalnesc o persoana care nu mi se parea a avea nimic interesant sua placut sau frumos fizic, dar am discutat, i-am cunoscut gandurile, sufletul si pur si simplu nu am mai vazut fizicul neplacut...

dar cati sunt ca mine?
de ce toti aleg tiparul iubitelor de pe coperat unei reviste a carei poza este prelucrata in Photoshop?