marți, 22 aprilie 2008

eu...

Sunt un baiat destept, dar nu mai stiu nici o formula de matematica de la scoala. Sunt dragut, dar stiu sa te enervez; sunt rasfatat, dar in copilaria mea n-am avut CD-player si masinute... Cunosc multa lume, dar n-am multi prieteni adevarati... Sunt rau, dar asta nu deranjeaza pe nimeni... Sunt foarte incapatanat, dar numai din cauza asta profesorii de la scoala au crezut ca sunt destept... Sunt o persoana amuzanta si funny, numai ca mereu sunt trist... Vorbesc foarte mult, dar imi este foarte greu sa incep sa vorbesc primul.... Sunt nesimtit, dar daca te uiti in ochii mei m-as putea inrosi... Sunt foarte sensibil, dar si dur atunci cand e nevoie... Stiu sa am grija de lucruri importante, dar de cele mai simple uit mai mereu... Sunt un baiat bun, dar fac rau fara sa realizez... Nu caut pe nimeni, dar totusi nu zic nu... Pot spune ca sunt al tau, dar daca te gandesti mai bine realizezi ca persoana nu poate apartine nimanui!

Niciun comentariu: